נתניהו מתייחס לפטור מוויזה: "רגע חשוב ומשמח"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מתייחס לפטור מוויזה: "רגע חשוב ומשמח"

ראש הממשלה נתניהו מגיב להודעה האמריקנית על פטור מוויזה לישראלים: "זהו רגע חשוב ומשמח. ההחלטה הזאת היא עדות נוספת לקשרים החזקים בין ישראל לארה״ב"

צילום: וידאו: רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בשעה האחרונה הצהרה בעקבות ההודעה האמריקנית על הכנסתה של ישראל לרשימה היוקרתית של המדינות שאזרחיהם פטורים מאשרת כניסה לארצות הברית. "אנחנו מציינים היום רגע חשוב ומשמח עבור כל אזרחי ישראל. ישראל התקבלה לתכנית הפטור מוויזה לארה״ב, סוף סוף אחרי הרבה שנים.

"זה יחסוך לכם אזרחי ישראל הרבה זמן, הרבה טרחה והרבה כסף. מי שרוצה לבקר בארה״ב לא יצטרך עוד לחכות חודשים רק כדי לקבל תור. אנחנו עבדנו על כך שנים רבות, קרוב לעשור, ביתר שאת בשנה האחרונה שבה העברנו חקיקה ענפה בכנסת, חקיקה שאפשרה את הבסיס החוקי למהלך הזה. רק כ-40 ממדינות העולם פטורות מוויזה, וכעת גם ישראל הצטרפה לרשימה.

"ההחלטה הזאת היא עדות נוספת לקשרים החזקים בין ישראל לארה״ב. אני מבקש להביע את תודתנו העמוקה לנשיא ארה״ב ג׳ו ביידן על תמיכתו במהלך, מהלך שיחזק עוד יותר את הקשרים בין העמים. אני מבקש להודות גם למזכיר המדינה בלינקן על תפקידו החשוב בתהליך זה, לשר מיורקס ולשגריר לשעבר טום ניידס על מאמציו.

"תודות גם ליועץ לביטחון לאומי צחי הנגבי ולכל אלה שפעלו שנים רבות להביא להישג חשוב זה. ברכות חמות לכם אזרחי ישראל וטיסה נעימה".



0 תגובות